Freibad der Stadtgemeinde Oberwölz

4 augustus 2022 - Sankt Peter am Kammersberg, Oostenrijk

Vandaag was een zeer zonnige dag. Helder blauwe lucht en 32°. Vroeg in de ochtend zijn we vertrokken richting Freibad der Stadtgemeinde Oberwölz. Een ritje van 17 minuten vanaf de camping.

Het zwembad was schoon en mooi aangelegd. De plek was prachtig. Midden in een vallei. We raakten niet uitgekeken op de mooie uitzichten over de bergen.

Langzaam werd het drukker (niet te) en gingen de extra faciliteiten open. De duikplank (1+3 m.) en later ook de glijbaan. De meiden hebben zich uitstekend vermaakt. Ze zijn bijna niet het water uitgeweest.

Al snel leerden ze 2 kinderen kennen, die op dezelfde camping verblijven. Altijd mooi om te zien hoe de meiden in een mum van tijd vrienden (zoals ze dat zelf meteen noemen) maken op vakantie. Onze jongste dochter verplaatste al snel haar handdoekje richting haar nieuwe vrienden en hun ouders, waarna wij volgden. Het was een gezellige middag.

Aan het begin van de avond zijn we richting de camping gegaan. Na de bbq zijn de meiden gaan spelen met hun vrienden. Later spraken wij de ouders weer en hebben we samen bij onze caravan een drankje gedaan. Al met al een geslaagde dag.

20220804_09584120220804_100230