Laatste dag

12 augustus 2022 - Sankt Peter am Kammersberg, Oostenrijk

Vandaag wilden we een bezoek brengen aan Graggerschlucht. Een kleinere waterval. Onderweg er naartoe begon het steeds harder te regenen. We kozen er voor om te keren en naar Judenburg te rijden.

Ook hier was het niet droog. Een flits bezoekje aan de Mac, een frietje voor de meiden. We wilden nog het centrum in, maar doordat ik mij niet lekker voelde op naar de camping. Waar het zowaar droog was en nog geen druppel was gevallen.

Later op de middag hebben we wat gedronken op het terras. Na het eten een flinke ronde gewandeld met ons tweeën, terwijl de meiden naar de disco op de camping waren. En tot slot 's avonds met ons vieren nog een film gekeken om vervolgens op tijd naar bed te gaan voor ons vertrek morgen.

Een dag eerder dan gepland. De weersverwachtingen onvoorspelbaar, terwijl er thuis een hittegolf is. Zo kunnen we bij thuiskomst nog even genieten van het mooie weer.

We hebben een fantastische tijd gehad in Stiermarken, Oostenrijk. We hebben genoten van de warme, zonnige dagen een het zwembad. We hebben geweldige natuur gezien. Het was zeer de moeite waard en we brengen zeker nog eens een bezoek aan dit mooie, gastvriendelijke land.